Alles-in-één ERP-software
Voor dienstverlening

Centraal klantenbeheer, projectbeheer, tijdregistratie, planning, facturatie en nazorg

Centraliseer alle bedrijfsactiviteiten in één systeem, van klantgegevens, tot tijdregistraties, facturatie en nazorg. De IAMD ERP-software is ontwikkeld in nauwe samenwerking met dienstverleningsbedrijven en vormt daardoor een naadloze brug tussen alle bedrijfsprocessen door deze te bundelen en waar mogelijk te automatiseren. Hierdoor werkt het hele bedrijf gemakkelijk en vlot samen, vanuit één systeem.


 100+ businesses of all industries and sizes

Eén centraal ERP-systeem

ERP staat voor Enterprise Resource Planning. Het is een tool dat bedrijven helpt om alle bedrijfsprocessen en hun bijhorende tools te centraliseren en met elkaar te verbinden.

Het doel? Alle data op één centrale plek verzamelen, zodat medewerkers eenvoudig toegang hebben tot alle gegevens, documenten en tools.

Het resultaat? Snelle offertes, overzichtelijke planning, automatisatie van processen, eenvoudige opvolging, datagedreven rapportages en nog zo veel meer!

Bekijk de mogelijkheden

Iedereens tijd en kosten geregistreerd


Het nauwkeurig registreren van tijd en kosten zorgt voor een duidelijk overzicht ten allen tijde. Deze gegevens bieden waardevolle inzichten in budgetbeheer, efficiëntie, voortgang en besluitvorming. Zo krijgen projectmanagers alle informatie om binnen budget te blijven, efficiëntie te verbeteren, en tijdig in te grijpen bij vertragingen Bovendien dragen ze bij aan transparante communicatie met klanten en het handhaven van gezonde klantrelaties.

  • Tijdregistratie
  • Materialen boeken
  • Werkbonnen
  • Mobiele Field App
Vraag een demo aan

Efficiënte taakopvolging


Breng orde in al het werk dat op de plank ligt. Plan, prioriteer en volg uw todo's in een centraal systeem op. Met geïntegreerde tijdregistratie en automatische koppelingen naar projecten en klantinformatie, wordt samenwerken eenvoudiger dan ooit. Je krijgt een helder overzicht van lopende taken binnen uw team, zodat u altijd weet wie wat doet.

  • Indelen in fases
  • Teamoverzicht
  • Nauwkeurige urenregistratie

Efficiënte klantzorg


Klanten kunnen hun vragen simpelweg via e-mail sturen. Deze e-mails worden automatisch omgezet in tickets in het systeem. Dit maakt een einde aan de noodzaak voor meerdere medewerkers om een enkele mailbox te beheren, wat vaak tot verwarring leidt. Deze aanpak versnelt de communicatie en elimineert verwarring, wat resulteert in een efficiëntere en meer klantgerichte service. Vraag een demo aan



Foutloos factureren


Het uitzenden van facturen moet een fluitje van een cent zijn. Of u nu een QR-code wilt toevoegen voor snelle betalingen of een online betaallink wilt verstrekken, alles is mogelijk. Geef uw klanten de vrijheid om te betalen zoals zij dat willen, en versnel het betalingsproces. Met de mogelijkheid om betalingslinks en QR-codes toe te voegen, biedt u uw klanten een naadloze betalingservaring. Dit verhoogt niet alleen de klanttevredenheid, maar kan ook de betalingstermijnen verkorten.

  • Altijd actuele voorraadgegevens
  • Minimaliseert menselijke fouten
  • Verhoogt operationele efficiëntie

Automatiseer het ondertekeningsproces van je documenten


Verstuur je offertes, contracten,... en laat ze digitaal ondertekenen. Werk volledig papierloos, maak het je klant (en jezelf) gemakkelijk en ontvang je ondertekende documenten in no-time.


Offertes worden wetenschap


De efficiëntie en nauwkeurigheid van uw calculatieproces is cruciaal om tot een goede offerte te komen. Dankzij de geavanceerde mogelijkheden van prijsberekening op basis van parameters en formules wordt dit proces eenduidig en snel. Dankzij het behouden van meerdere offerteversies speelt u in op de klant die van gedachten verandert. Dankzij de digitale ondertekening krijgt u onmiddellijk uw goedkeuringen binnen.

  • Breed scala aan mogelijkheden
  • Ondersteuning voor hetzelfde product in een andere maateenheid
  • Voorraad efficiënt bijhouden

Planning


Beheer je projecten met het gewenste detailniveau. Een uitgebreid overzicht van werknemersbeschikbaarheid, inclusief alle soorten afwezigheid, elimineert het risico op dubbele boekingen. Dankzij de ingebouwde functie voor taakafhankelijkheid worden aanpassingen aan één taak automatisch doorgevoerd in gerelateerde taken. Zo wordt gedetailleerde planning niet alleen mogelijk, maar ook efficiënt.

Desktop, mobiel én tablet
150 tevreden klanten
 Ideaal voor thuis, op locatie of bij de klant

Waarom IAMD?

Voordelen voor jullie onderneming


Real-time Overzicht

Geniet van directe updates met dashboards en overzichten die in real-time vernieuwen.

Flexibel

Handel transacties af in meerdere valuta zonder hoofdbrekens over wisselkoersen.

Veelzijdig

Of je nu verkoopt in sets van zes of andere specifieke hoeveelheden, alles is mogelijk.

Mobiele Toegang

Vertegenwoordigers onderweg? Geen probleem, via de app voeren ze moeiteloos orders in.

Meer weten over ERP?

Heb je bijkomende vragen of wil je graag meer informatie?
Aarzel niet om contact op te nemen met onze experts.

Neem contact op

Specifieke functionaliteiten voor dienstverlening

Complexiteit ontstaat door de tijd heen. Losse deeloplossingen nemen toe en je verliest soms de kijk op het geheel. Door constante optimalisatie houd je processen eenvoudig en bereik je meer met minder energie. Het IAMD ERP-tool voor groothandel beschikt over branchespecifieke functionaliteiten die onderling communiceren vanuit centrale database. Werken met verschillende documenten en systemen is dus verleden tijd.

Relatiebeheer (CRM)

Eén centrale plek met informatie over al je relaties (prospecten, klanten, leveranciers …).

Projecten

Houd alle projecten onder controle: duidelijke opvolging, bewaak je budgetten en factureer moeiteloos.

Offerte & Calculatie

Calculeer automatisch en genereer professionele offertes voor jouw klanten, snel en eenvoudig.

Planning

Visualiseer je planning, krijg grip op capaciteit, prioriteit en deadlines.

Supporttickets

Bouw duurzame relaties op met een complete oplossing voor klantenservice via support tickets.

IAMD Field App

Dé mobiele app voor je buitendienst!

Productbeheer

Beheer productinformatie efficiënt met krachtige PIM-functies en stimuleer verkoop.

Voorraadbeheer

Maak voorraadvolumes en stocklocaties real-time inzichtelijk.

Verkoop

Krijg controle en overzicht op uw sales. Van offerte tot bestelling, van bestelling tot levering.

Online kassa

Een kassasysteem dat naadloos integreert met jouw webshop, met actuele prijzen en voorraad.

Transfers

Eenvoudige voorraadoverdracht van de éne winkellocatie naar de andere.

Customer Loyalty

Zet (multi-channel) promotiecampagnes in om klantwaarde te vergroten.

B2B / B2C Webshop

Groei mee met de markt en benut de online kanalen met een veelzijdig e-commerce platform.

Abonnementen

Eenvoudig beheer van je abonnementen en terugkerende facturering.

Facturatie

Facturen versturen in je eigen huisstijl. Inclusief betaallink en/of QR-code, periodieke facturatie, betalingsherinneringen …

Inkoop

Vereenvoudig inkoopbeheer door automatisch inkooporders en prijsaanvragen naar de leveranciers te verzenden.

OCR

Gebruik slimme documentherkenning om aankoopfacturen razendsnel te verwerken.

Betalingen

Betalingen registreren en opvolgen.

Personeel

Beheer uw personeelsdossiers, inclusief feestdagen en verlof.

Digitaal ondertekenen

Ga papierloos te werk en laat je documenten snel digitaal ondertekenen.

Dashboards

Maak je eigen ideale bedrijfs- of KPI-dashboard voor real-time inzichten.

Workflows

Automatiseer repetitieve taken via workflows.

Rapportage

Altijd nauwkeurige inzichten binnen handbereik om strategische beslissingen te nemen.

Integraties

Werk centraal, maar werk naadloos samen met verschillende systemen.

Testimonials


Van de eerste kennismaking als buren tot het volledig gebruik van hun systeem hebben we alleen maar lof. Als communicatiebureau is het heel hard zoeken naar de juiste tool en deze hebben we bij IMDD gevonden. Met een sterke ondersteuning in het gebruik en de nodige aanpassingen dewelke zeer ter harte worden genomen en niet geparkeerd tot het eens van pas zal komen, zijn wij helemaal overtuigd. Een echte aanrader!

Cris Tiebackx
Bestuurder

Een echte aanrader!

Van de eerste kennismaking als buren tot het volledig gebruik van hun systeem hebben we alleen maar lof.

Boek een demo

Interesse? Boek een vrijblijvende en gratis demo waarin onze ERP-experts de software toelichten en toepassen op jouw bedrijf. Heb je praktijkgerichte vraagstukken? Wij houden van een uitdaging!