Automatiseer het ondertekeningsproces van je documenten.

Verstuur je offertes, contracten,... en laat ze digitaal ondertekenen.  Werk volledig papierloos, maak het je klant (en jezelf) gemakkelijk en ontvang je ondertekende documenten in no-time.

Offerte-digitaal-ondertekenen

Waarom kiezen voor digitaal ondertekenen?

Voordelen voor jouw onderneming


Tijdsbesparing en efficiëntie

Digitaal ondertekenen bespaart kostbare tijd. Met slechts een paar klikken kunnen documenten elektronisch worden ondertekend, zonder gedoe met afdrukken, scannen of faxen.

Veiligheid en juridische geldigheid

Moderne digitale ondertekeningssystemen gebruiken geavanceerde beveiligingstechnologieën om de integriteit en authenticiteit van de ondertekende documenten te waarborgen. Hierdoor zijn digitale handtekeningen juridisch bindend en voldoen ze aan regelgeving zoals de Europese eIDAS-verordening.

Verbeterde klantbeleving

Digitaal ondertekenen maakt het klanten gemakkelijker om documenten te ondertekenen, waar ze zich ook bevinden, zonder fysiek te hoeven komen. Het zorgt voor een soepel proces, verhoogt klanttevredenheid en vergroot de kans op snellere beslissingen.

Kostenbesparing en duurzaamheid

Digitaal ondertekenen vermindert het papiergebruik en elimineert de behoefte aan fysieke opslagruimte, wat aanzienlijke kostenbesparingen voor organisaties oplevert. Bovendien draagt het bij aan een milieuvriendelijke benadering door CO2-uitstoot te verminderen, waardoor het bedrijf een positieve bijdrage levert aan het milieu.


Verhoogde efficiëntie


Digitaal ondertekenen verhoogt de efficiëntie van je onderneming door tijdbesparing en stroomlijning van processen. 

Je elimineert het papierwerk en de handmatige verwerking, waardoor fouten worden verminderd en productiviteit wordt verhoogd. 

  • Elimineer papierwerk en handmatige verwerking
  • Verlaag de kans op fouten
  • Versnel het ondertekeningsproces
Demo aanvragen

Verbeterde klantbeleving


Efficiënt digitaal ondertekenen verbetert de klantbeleving en versnelt zakelijke transacties, waardoor je ook nog eens je concurrentiepositie versterkt.

  • Geen gedoe met afdrukken, scannen,...
  • Geen over en weer
  • ...
Demo aanvragen

Offerte-melding

De juiste stap op het juiste moment


Volg de betrokkenheid real-time en ontvang meldingen zodra je potentiële klant een offerte opent, bekijkt of elektronisch ondertekent. Met deze gegevens kun je op het meest geschikte moment contact opnemen om zodoende in gesprek te blijven.

  • Monitor wanneer een document geopend word
  • Melding bij ondertekening
Demo aanvragen

Offerte-automatiseer

Geautomatiseerde CRM taken


Door gebruik te maken van automatiseringen binnen het CRM automatisch nieuwe taken ingeschoten bij de juiste medewerkers. Hierdoor wordt er efficiënter gewerkt en ontvangen klanten betere service. Zo kan je er voor kiezen om automatisch een taak bij de accountmanager in te schieten zodra er een nieuwe lead binnenkomt.

Demo aanvragen

Voordelen

Desktop, mobiel én tablet
1 Centraal systeem
Ideal voor thuis, op locatie of bij de klant

Testimonials


Dankzij een sterk staaltje software & service van I am Digital geniet SD Schrijnwerkerij & Interieurbouw voortaan van een onmiskenbare hogere efficiëntie.

Stijn Dirken
CEO

100% tevreden

We zijn uiterst tevreden van de service die IAMD ons levert.


Dankzij IAMD hebben overzicht en inzicht gekregen.  Controle over onze voorraad, betere aansturing van onze techniekers, naadloze koppeling met onze boekhoudsoftware, handige integraties met onze leveranciers,... allemaal onderdelen waar we enorm in gegroeid zijn doorheen de jaren.

Filip De Beuckelaer
Bestuurder

Overzicht en inzicht!

Dankzij IAMD hebben overzicht en inzicht gekregen.  We kunnen echt wel zeggen dat ze een significante bijdrage geleverd hebben in de groei van ons bedrijf!


Van de eerste kennismaking als buren tot het volledig gebruik van hun systeem hebben we alleen maar lof. Als communicatiebureau is het heel hard zoeken naar de juiste tool en deze hebben we bij IMDD gevonden. Met een sterke ondersteuning in het gebruik en de nodige aanpassingen dewelke zeer ter harte worden genomen en niet geparkeerd tot het eens van pas zal komen, zijn wij helemaal overtuigd. Een echte aanrader!

Cris Tiebackx
Bestuurder

Een echte aanrader!

Van de eerste kennismaking als buren tot het volledig gebruik van hun systeem hebben we alleen maar lof.


We zagen bij IAMD het potentieel van de software vanaf minuut 1 en dat resulteerde in een snelle opstart.  Na 2 weken bleek de basis setup bij IAMD al sterker te zijn dan de software we jaren voorheen mee werkten.  Nu hebben we meerdere bedrijven binnen de groep mooi gestroomlijnd binnen één centraal platform.

Mathias Boons
Bestuurder

Future proof

Als snelgroeier zitten we met IAMD future proof. IAMD blijft ons feilloos ondersteunen in de groei van onze groep.  


Ontdek onze andere modules


Relatiebeheer (CRM)

Eén centrale plek met informatie over al je relaties (prospecten, klanten, leveranciers …).

Projecten

Houd alle projecten onder controle: duidelijke opvolging, bewaak je budgetten en factureer moeiteloos.

Offerte & Calculatie

Calculeer automatisch en genereer professionele offertes voor jouw klanten, snel en eenvoudig.

Planning

Visualiseer je planning, krijg grip op capaciteit, prioriteit en deadlines.

Installaties

Ondersteuning bij onderhoud en beheer van installaties, inspecties …

Werkbonnen

Weg met de papieren werkbon! Digitaliseer je werkbonnen en verhoog je efficiëntie.

Werfverslagen

Documenteer met tekst en foto's. Vul punten aan met verantwoordelijke, datum en status.

Supporttickets

Bouw duurzame relaties op met een complete oplossing voor klantenservice via support tickets.

Tijdsregistratie

Verspil geen tijd aan tijdsregistratie. Houd eenvoudig en accuraat gewerkte uren bij en factureer correct.

Transportregistratie

Laat je chauffeurs transporttijden registreren.

Todo's

Plan en beheer je activiteiten efficiënt met todo's. Wijs prioriteit, deadline en verantwoordelijke toe.

IAMD FieldApp

Dé mobiele app voor je buitendienst!

Productbeheer

Beheer productinformatie efficiënt met krachtige PIM-functies en stimuleer verkoop.

Voorraadbeheer

Maak voorraadvolumes en stocklocaties real-time inzichtelijk.

Verkoop

Krijg controle en overzicht op uw sales. Van offerte tot bestelling, van bestelling tot levering.

Online kassa

Een kassasysteem dat naadloos integreert met jouw webshop, met actuele prijzen en voorraad.

Transfers

Eenvoudige voorraadoverdracht van de éne winkellocatie naar de andere.

Customer Loyalty

Zet (multi-channel) promotiecampagnes in om klantwaarde te vergroten.

B2B / B2C Webshop

Groei mee met de markt en benut de online kanalen met een veelzijdig e-commerce platform.

Abonnementen

Eenvoudig beheer van je abonnementen en terugkerende facturering.

Facturatie

Facturen versturen in je eigen huisstijl. Inclusief betaallink en/of QR-code, periodieke facturatie, betalingsherinneringen …

Inkoop

Vereenvoudig inkoopbeheer door automatisch inkooporders en prijsaanvragen naar de leveranciers te verzenden.

OCR

Gebruik slimme documentherkenning om aankoopfacturen razendsnel te verwerken.

Betalingen

Betalingen registreren en opvolgen.

Personeel

Beheer uw personeelsdossiers, inclusief feestdagen en verlof.

Digitaal ondertekenen

Ga papierloos te werk en laat je documenten snel digitaal ondertekenen.

Dashboards

Maak je eigen ideale bedrijfs- of KPI-dashboard voor real-time inzichten.

Workflows

Automatiseer repetitieve taken via workflows.

Rapportage

Altijd nauwkeurige inzichten binnen handbereik om strategische beslissingen te nemen.

Integraties

Werk centraal, maar werk naadloos samen met verschillende systemen.