Automatiseer het ondertekeningsproces van je documenten.
Verstuur je offertes, contracten,... en laat ze digitaal ondertekenen. Werk volledig papierloos, maak het je klant (en jezelf) gemakkelijk en ontvang je ondertekende documenten in no-time.
Verstuur je offertes, contracten,... en laat ze digitaal ondertekenen. Werk volledig papierloos, maak het je klant (en jezelf) gemakkelijk en ontvang je ondertekende documenten in no-time.
Digitaal ondertekenen bespaart kostbare tijd. Met slechts een paar klikken kunnen documenten elektronisch worden ondertekend, zonder gedoe met afdrukken, scannen of faxen.
Moderne digitale ondertekeningssystemen gebruiken geavanceerde beveiligingstechnologieën om de integriteit en authenticiteit van de ondertekende documenten te waarborgen. Hierdoor zijn digitale handtekeningen juridisch bindend en voldoen ze aan regelgeving zoals de Europese eIDAS-verordening.
Digitaal ondertekenen maakt het klanten gemakkelijker om documenten te ondertekenen, waar ze zich ook bevinden, zonder fysiek te hoeven komen. Het zorgt voor een soepel proces, verhoogt klanttevredenheid en vergroot de kans op snellere beslissingen.
Digitaal ondertekenen vermindert het papiergebruik en elimineert de behoefte aan fysieke opslagruimte, wat aanzienlijke kostenbesparingen voor organisaties oplevert. Bovendien draagt het bij aan een milieuvriendelijke benadering door CO2-uitstoot te verminderen, waardoor het bedrijf een positieve bijdrage levert aan het milieu.
Digitaal ondertekenen verhoogt de efficiëntie van je onderneming door tijdbesparing en stroomlijning van processen.
Je elimineert het papierwerk en de handmatige verwerking, waardoor fouten worden verminderd en productiviteit wordt verhoogd.
Efficiënt digitaal ondertekenen verbetert de klantbeleving en versnelt zakelijke transacties, waardoor je ook nog eens je concurrentiepositie versterkt.
Volg de betrokkenheid real-time en ontvang meldingen zodra je potentiële klant een offerte opent, bekijkt of elektronisch ondertekent. Met deze gegevens kun je op het meest geschikte moment contact opnemen om zodoende in gesprek te blijven.
Door gebruik te maken van automatiseringen binnen het CRM automatisch nieuwe taken ingeschoten bij de juiste medewerkers. Hierdoor wordt er efficiënter gewerkt en ontvangen klanten betere service. Zo kan je er voor kiezen om automatisch een taak bij de accountmanager in te schieten zodra er een nieuwe lead binnenkomt.
Demo aanvragen
Eén centrale plek met informatie over al je relaties (prospecten, klanten, leveranciers …).
Houd alle projecten onder controle: duidelijke opvolging, bewaak je budgetten en factureer moeiteloos.
Calculeer automatisch en genereer professionele offertes voor jouw klanten, snel en eenvoudig.
Visualiseer je planning, krijg grip op capaciteit, prioriteit en deadlines.
Ondersteuning bij onderhoud en beheer van installaties, inspecties …
Weg met de papieren werkbon! Digitaliseer je werkbonnen en verhoog je efficiëntie.
Documenteer met tekst en foto's. Vul punten aan met verantwoordelijke, datum en status.
Bouw duurzame relaties op met een complete oplossing voor klantenservice via support tickets.
Verspil geen tijd aan tijdsregistratie. Houd eenvoudig en accuraat gewerkte uren bij en factureer correct.
Laat je chauffeurs transporttijden registreren.
Plan en beheer je activiteiten efficiënt met todo's. Wijs prioriteit, deadline en verantwoordelijke toe.
Dé mobiele app voor je buitendienst!
Beheer productinformatie efficiënt met krachtige PIM-functies en stimuleer verkoop.
Maak voorraadvolumes en stocklocaties real-time inzichtelijk.
Krijg controle en overzicht op uw sales. Van offerte tot bestelling, van bestelling tot levering.
Een kassasysteem dat naadloos integreert met jouw webshop, met actuele prijzen en voorraad.
Eenvoudige voorraadoverdracht van de éne winkellocatie naar de andere.
Zet (multi-channel) promotiecampagnes in om klantwaarde te vergroten.
Groei mee met de markt en benut de online kanalen met een veelzijdig e-commerce platform.
Eenvoudig beheer van je abonnementen en terugkerende facturering.
Facturen versturen in je eigen huisstijl. Inclusief betaallink en/of QR-code, periodieke facturatie, betalingsherinneringen …
Vereenvoudig inkoopbeheer door automatisch inkooporders en prijsaanvragen naar de leveranciers te verzenden.
Gebruik slimme documentherkenning om aankoopfacturen razendsnel te verwerken.
Betalingen registreren en opvolgen.
Beheer uw personeelsdossiers, inclusief feestdagen en verlof.
Ga papierloos te werk en laat je documenten snel digitaal ondertekenen.
Maak je eigen ideale bedrijfs- of KPI-dashboard voor real-time inzichten.
Automatiseer repetitieve taken via workflows.
Altijd nauwkeurige inzichten binnen handbereik om strategische beslissingen te nemen.
Werk centraal, maar werk naadloos samen met verschillende systemen.