Beheer je zakelijke relaties moeiteloos!

Centraliseer de informatie over al je relaties moeiteloos in één systeem. Laat nieuwe prospecten via bv. je website automatisch binnenstromen in het systeem en mis geen enkele sales kans meer dankzij het flexibele CRM systeem dat volledig aan je eigen wensen aan te passen is.

Waarom IAMD?

Voordelen voor jullie onderneming


Eenvoudig klanten beheren

Relevante informatie intuïtief vastleggen, overzichtelijke structuur, verschillende workflows per type klant.

Meer opgevolgde sales-kansen

State of the art sales- opvolgingssysteem, geautomatiseerde e-mails, templates en takensysteem.

Integreer met leadgeneratoren

Leads vanaf je website of leadgenerator automatisch binnen je CRM.

Meer service naar klanten

Eigen klantportaal, offertes online goedkeuren, als klant relevante informatie kunnen raadplegen en meer.


Sales pijplijn & Deals


IAMD beschikt over de essentiële basisfuncties van een CRM. Een sales pijplijn en het maken van nieuwe deals zijn belangrijke componenten in een verkoop-CRM. De visualisatie zorgt voor overzicht in het verkoopproces.

Met IAMD kun je voor elke deal de waarde inschatten, de slagingskans invoeren en de verwachte sluitingsdatum invoeren. Met de slimme automations verlies je vervolgens geen deal uit het oog.

  • Drag-and-drop
  • Intuïtief design
  • Modulaire opbouw
Demo aanvragen

Hogere conversies op offertes


Mis geen sales kansen meer door de bewezen formule van IAMD, met geautomatiseerde verkoopwerkzaamheden.

  • Eenvoudig leads toewijzen aan verkopers
  • Geautomatiseerde opvolg mails versturen naar klanten
  • Sales Dashboard en cockpit
Demo aanvragen

Gebruiksvriendelijk CRM


Overzichtelijker werken dan met welk CRM pakket dan ook. IAMD is ontwikkeld vanuit de behoefte van de installateur, om uitdagingen met bestaande systemen te verhelpen en om alle processen goed op te vangen binnen één pakket.

Met IAMD kun je voor elke deal de waarde inschatten, de slagingskans invoeren en de verwachte sluitingsdatum invoeren. Met de slimme automations verlies je vervolgens geen deal uit het oog.

  • Exceptioneel overzicht door fris en gebruiksvriendelijk design
  • Ontwikkeld op basis van input en gebruik van installatiebedrijven
  • Gestructureerde opslag van relevante informatie
Demo aanvragen

Geautomatiseerde CRM taken


Door gebruik te maken van automatiseringen binnen het CRM worden er automatisch nieuwe taken ingeschoten bij de juiste medewerkers. Hierdoor wordt er efficiënter gewerkt en ontvangen klanten betere service. Zo kan je er voor kiezen om automatisch een taak bij de accountmanager in te schieten zodra er een nieuwe lead binnenkomt.

Demo aanvragen

Voordelen

Desktop, mobiel én tablet
1 Centraal systeem
Ideal voor thuis, op locatie of bij de klant

Testimonials


Dankzij een sterk staaltje software & service van I am Digital geniet SD Schrijnwerkerij & Interieurbouw voortaan van een onmiskenbare hogere efficiëntie.

Stijn Dirken
CEO

100% tevreden

We zijn uiterst tevreden van de service die IAMD ons levert.


Vlotte orderverwerking en van gestroomlijnde voorraadbeheer tot vlotte logistiek, onze zaken zijn net zo soepel als de vacht van je beste vriend. Onze keuze voor deze software was de beste beslissing voor het laten groeien van ons bedrijf. Dat zie ik elke dag in de duidelijke rapportage widgets. Pootje voor pootje naar succes met IAMD!" 🐾✨

Gie Bertels
zaakvoerder

Pootje voor pootje!

Digitalisering is een mindset! We blijven steeds verder evolueren in efficiëntie.


Dankzij IAMD hebben overzicht en inzicht gekregen.  Controle over onze voorraad, betere aansturing van onze techniekers, naadloze koppeling met onze boekhoudsoftware, handige integraties met onze leveranciers,... allemaal onderdelen waar we enorm in gegroeid zijn doorheen de jaren.

Filip De Beuckelaer
Bestuurder

Overzicht en inzicht!

Dankzij IAMD hebben overzicht en inzicht gekregen.  We kunnen echt wel zeggen dat ze een significante bijdrage geleverd hebben in de groei van ons bedrijf!


Van de eerste kennismaking als buren tot het volledig gebruik van hun systeem hebben we alleen maar lof. Als communicatiebureau is het heel hard zoeken naar de juiste tool en deze hebben we bij IMDD gevonden. Met een sterke ondersteuning in het gebruik en de nodige aanpassingen dewelke zeer ter harte worden genomen en niet geparkeerd tot het eens van pas zal komen, zijn wij helemaal overtuigd. Een echte aanrader!

Cris Tiebackx
Bestuurder

Een echte aanrader!

Van de eerste kennismaking als buren tot het volledig gebruik van hun systeem hebben we alleen maar lof.


Ontdek onze andere modules


Relatiebeheer (CRM)

Eén centrale plek met informatie over al je relaties (prospecten, klanten, leveranciers …).

Projecten

Houd alle projecten onder controle: duidelijke opvolging, bewaak je budgetten en factureer moeiteloos.

Offerte & Calculatie

Calculeer automatisch en genereer professionele offertes voor jouw klanten, snel en eenvoudig.

Planning

Visualiseer je planning, krijg grip op capaciteit, prioriteit en deadlines.

Installaties

Ondersteuning bij onderhoud en beheer van installaties, inspecties …

Werkbonnen

Weg met de papieren werkbon! Digitaliseer je werkbonnen en verhoog je efficiëntie.

Werfverslagen

Documenteer met tekst en foto's. Vul punten aan met verantwoordelijke, datum en status.

Supporttickets

Bouw duurzame relaties op met een complete oplossing voor klantenservice via support tickets.

Tijdsregistratie

Verspil geen tijd aan tijdsregistratie. Houd eenvoudig en accuraat gewerkte uren bij en factureer correct.

Transportregistratie

Laat je chauffeurs transporttijden registreren.

Todo's

Plan en beheer je activiteiten efficiënt met todo's. Wijs prioriteit, deadline en verantwoordelijke toe.

IAMD FieldApp

Dé mobiele app voor je buitendienst!

Productbeheer

Beheer productinformatie efficiënt met krachtige PIM-functies en stimuleer verkoop.

Voorraadbeheer

Maak voorraadvolumes en stocklocaties real-time inzichtelijk.

Verkoop

Krijg controle en overzicht op uw sales. Van offerte tot bestelling, van bestelling tot levering.

Online kassa

Een kassasysteem dat naadloos integreert met jouw webshop, met actuele prijzen en voorraad.

Transfers

Eenvoudige voorraadoverdracht van de éne winkellocatie naar de andere.

Customer Loyalty

Zet (multi-channel) promotiecampagnes in om klantwaarde te vergroten.

B2B / B2C Webshop

Groei mee met de markt en benut de online kanalen met een veelzijdig e-commerce platform.

Abonnementen

Eenvoudig beheer van je abonnementen en terugkerende facturering.

Facturatie

Facturen versturen in je eigen huisstijl. Inclusief betaallink en/of QR-code, periodieke facturatie, betalingsherinneringen …

Inkoop

Vereenvoudig inkoopbeheer door automatisch inkooporders en prijsaanvragen naar de leveranciers te verzenden.

OCR

Gebruik slimme documentherkenning om aankoopfacturen razendsnel te verwerken.

Betalingen

Betalingen registreren en opvolgen.

Personeel

Beheer uw personeelsdossiers, inclusief feestdagen en verlof.

Digitaal ondertekenen

Ga papierloos te werk en laat je documenten snel digitaal ondertekenen.

Dashboards

Maak je eigen ideale bedrijfs- of KPI-dashboard voor real-time inzichten.

Workflows

Automatiseer repetitieve taken via workflows.

Rapportage

Altijd nauwkeurige inzichten binnen handbereik om strategische beslissingen te nemen.

Integraties

Werk centraal, maar werk naadloos samen met verschillende systemen.