Nazorg via ticketing

Klanttevredenheid hangt sterk af van goede nazorg. Ons supportticketsysteem biedt u direct inzicht in klantgegevens en historiek, voor snelle en accurate reacties. Onopgeloste problemen worden intern doorgezet, terwijl de klant automatisch op de hoogte blijft van de voortgang.

Waarom IAMD?

Voordelen voor jullie onderneming


Verhoog klanttevredenheid

Laat klanten eenvoudig zelf hun vragen insturen. Eender wie met toegang tot het ERP pakket kan deze vragen zien binnenkomen.

Flexibiliteit

Volledig aan te passen aan de eigen gewenste flow

Overzicht

Via dashboards en widgets houdt u ten allen tijde overzicht over de dienst na verkoop

Digitale communicatie

Dankzij de digitale communicatie gaat niets meer verloren in de historiek van deze klant


Efficiënte klantzorg


Klanten kunnen hun vragen simpelweg via e-mail sturen. Deze e-mails worden automatisch omgezet in tickets in het systeem. Dit maakt een einde aan de noodzaak voor meerdere medewerkers om een enkele mailbox te beheren, wat vaak tot verwarring leidt.

Deze aanpak versnelt de communicatie en elimineert verwarring, wat resulteert in een efficiëntere en meer klantgerichte service.

  • Snellere klantcommunicatie
  • Gestroomlijnde teamworkflow
  • Verhoogde klanttevredenheid
Demo aanvragen

Alles bij de hand


Een van de meest onderscheidende kenmerken van onze nazorgmodule is de mogelijkheid om direct toegang te krijgen tot alle relevante klantinformatie bij het behandelen van een ticket. Zodra een ticket is gekoppeld aan een klantprofiel, heeft uw team onmiddellijke toegang tot cruciale gegevens zoals eerdere aankopen van machines en eerdere tickets of gemelde problemen.

Deze geïntegreerde aanpak biedt een schat aan context die u in staat stelt om meer gepersonaliseerde en effectieve support te bieden. Het elimineert de noodzaak om verschillende systemen te raadplegen of collega's te vragen om informatie, waardoor de efficiëntie en reactiesnelheid aanzienlijk worden verbeterd.

  • Directe toegang tot klantgeschiedenis
  • Inzicht in eerdere aankopen en problemen
  • Verbeterde klantrelaties
Demo aanvragen

Continue verbetering


Het registreren van tickets in onze nazorgmodule gaat verder dan alleen het oplossen van individuele klantvragen of problemen. Het biedt u ook de mogelijkheid om een lerend systeem op te zetten dat uw dienstverlening als geheel kan verbeteren. Door trends en patronen in de verzamelde data te analyseren, kunt u bijvoorbeeld ontdekken welke producten of diensten de meeste vragen of problemen genereren.

Deze inzichten zijn van onschatbare waarde voor het nemen van gerichte acties. Of het nu gaat om het aanpassen van een product, het verbeteren van een handleiding, of het aanbieden van extra training aan uw team, de data die u verzamelt stelt u in staat om proactief te handelen en uw aanbod en service continu te optimaliseren.

  • Data-gedreven inzichten
  • Gerichte actie mogelijk
  • Mogelijkheid tot proactief probleembeheer
Demo aanvragen

Gestroomlijnde workflow


Zodra een ticket binnenkomt, kunnen medewerkers het eenvoudig doorzetten naar de juiste technici of afdelingen, compleet met takenlijsten en prioriteitsniveaus. Dit zorgt voor een georganiseerde en efficiënte aanpak van elk klantprobleem.

Deze functies zijn niet alleen nuttig voor interne coördinatie; ze verbeteren ook de communicatie met de klant. Door de klant automatisch op de hoogte te houden van de status en voortgang van hun ticket, wordt een extra laag van transparantie en vertrouwen gecreëerd. Dit leidt tot een betere klantbeleving en uiteindelijk tot hogere klanttevredenheid.

Demo aanvragen

Voordelen

Desktop, mobiel én tablet
1 Centraal systeem
Ideal voor thuis, op locatie of bij de klant

Testimonials


“Game Mania heeft een voorliefde voor innovatieve bedrijven. Zo halen we met IAMD o.a. innovatie, wendbaarheid en snelheid binnen dankzij hun technologische hoogstandjes. Iets wat ons een enorm competitief voordeel kan opleveren. ”

Kris Lenaerts
CEO

Innovatie

Met de snelheid waarmee ze schakelen en beslissen, kunnen ze snel disruptieve tech ontwikkelen.


Dankzij een sterk staaltje software & service van I am Digital geniet SD Schrijnwerkerij & Interieurbouw voortaan van een onmiskenbare hogere efficiëntie.

Stijn Dirken
CEO

100% tevreden

We zijn uiterst tevreden van de service die IAMD ons levert.


Vlotte orderverwerking en van gestroomlijnde voorraadbeheer tot vlotte logistiek, onze zaken zijn net zo soepel als de vacht van je beste vriend. Onze keuze voor deze software was de beste beslissing voor het laten groeien van ons bedrijf. Dat zie ik elke dag in de duidelijke rapportage widgets. Pootje voor pootje naar succes met IAMD!" 🐾✨

Gie Bertels
zaakvoerder

Pootje voor pootje!

Digitalisering is een mindset! We blijven steeds verder evolueren in efficiëntie.


Dankzij IAMD hebben overzicht en inzicht gekregen.  Controle over onze voorraad, betere aansturing van onze techniekers, naadloze koppeling met onze boekhoudsoftware, handige integraties met onze leveranciers,... allemaal onderdelen waar we enorm in gegroeid zijn doorheen de jaren.

Filip De Beuckelaer
Bestuurder

Overzicht en inzicht!

Dankzij IAMD hebben overzicht en inzicht gekregen.  We kunnen echt wel zeggen dat ze een significante bijdrage geleverd hebben in de groei van ons bedrijf!


Ontdek onze andere modules


Relatiebeheer (CRM)

Eén centrale plek met informatie over al je relaties (prospecten, klanten, leveranciers …).

Projecten

Houd alle projecten onder controle: duidelijke opvolging, bewaak je budgetten en factureer moeiteloos.

Offerte & Calculatie

Calculeer automatisch en genereer professionele offertes voor jouw klanten, snel en eenvoudig.

Planning

Visualiseer je planning, krijg grip op capaciteit, prioriteit en deadlines.

Installaties

Ondersteuning bij onderhoud en beheer van installaties, inspecties …

Werkbonnen

Weg met de papieren werkbon! Digitaliseer je werkbonnen en verhoog je efficiëntie.

Werfverslagen

Documenteer met tekst en foto's. Vul punten aan met verantwoordelijke, datum en status.

Supporttickets

Bouw duurzame relaties op met een complete oplossing voor klantenservice via support tickets.

Tijdsregistratie

Verspil geen tijd aan tijdsregistratie. Houd eenvoudig en accuraat gewerkte uren bij en factureer correct.

Transportregistratie

Laat je chauffeurs transporttijden registreren.

Todo's

Plan en beheer je activiteiten efficiënt met todo's. Wijs prioriteit, deadline en verantwoordelijke toe.

IAMD Field App

Dé mobiele app voor je buitendienst!

Productbeheer

Beheer productinformatie efficiënt met krachtige PIM-functies en stimuleer verkoop.

Voorraadbeheer

Maak voorraadvolumes en stocklocaties real-time inzichtelijk.

Verkoop

Krijg controle en overzicht op uw sales. Van offerte tot bestelling, van bestelling tot levering.

Online kassa

Een kassasysteem dat naadloos integreert met jouw webshop, met actuele prijzen en voorraad.

Transfers

Eenvoudige voorraadoverdracht van de éne winkellocatie naar de andere.

Customer Loyalty

Zet (multi-channel) promotiecampagnes in om klantwaarde te vergroten.

B2B / B2C Webshop

Groei mee met de markt en benut de online kanalen met een veelzijdig e-commerce platform.

Abonnementen

Eenvoudig beheer van je abonnementen en terugkerende facturering.

Facturatie

Facturen versturen in je eigen huisstijl. Inclusief betaallink en/of QR-code, periodieke facturatie, betalingsherinneringen …

Inkoop

Vereenvoudig inkoopbeheer door automatisch inkooporders en prijsaanvragen naar de leveranciers te verzenden.

OCR

Gebruik slimme documentherkenning om aankoopfacturen razendsnel te verwerken.

Betalingen

Betalingen registreren en opvolgen.

Personeel

Beheer uw personeelsdossiers, inclusief feestdagen en verlof.

Digitaal ondertekenen

Ga papierloos te werk en laat je documenten snel digitaal ondertekenen.

Dashboards

Maak je eigen ideale bedrijfs- of KPI-dashboard voor real-time inzichten.

Workflows

Automatiseer repetitieve taken via workflows.

Rapportage

Altijd nauwkeurige inzichten binnen handbereik om strategische beslissingen te nemen.

Integraties

Werk centraal, maar werk naadloos samen met verschillende systemen.