Verkoopbeheer

Volg je verkoop gedetailleerd op, ongeacht in welk stadium die zich bevindt. Van offerte tot bestelling, tot levering en facturatie. Met real-time dashboards en een app voor vertegenwoordigers op de baan blijf je altijd op de hoogte.

Waarom IAMD?

Voordelen voor jullie onderneming


Real-time Overzicht

Geniet van directe updates met dashboards en overzichten die in real-time vernieuwen.

Flexibel

Handel transacties af in meerdere valuta zonder hoofdbrekens over wisselkoersen.

Veelzijdig

Of je nu verkoopt in sets van zes of andere specifieke hoeveelheden, alles is mogelijk.

Mobiele Toegang

Vertegenwoordigers onderweg? Geen probleem, via de app voeren ze moeiteloos orders in.


Van offerte tot factuur


Vanaf het moment dat je een potentiële klant ontmoet tot de laatste factuur, alles loopt gesmeerd. Offertes zet je om in verkooporders en dankzij de actuele voorraadoverzichten zie je zo wat je onmiddellijk kan versturen.

Een automatisch overzicht vertelt je precies wat er op de rekening moet zodra de goederen het magazijn hebben verlaten. Zo zie je nooit meer iets over het hoofd.

  • Diepere klantinzichten
  • Real-time overzichten
  • Automatische facturatie
Demo aanvragen

Koppel je webshop


Traditioneel of digitaal, je verkoopkanalen zijn naadloos geïntegreerd. Orders van je webshop kunnen net zo makkelijk binnenstromen als die van je fysieke winkel. Zo behoort ook een tip top online ervaring voor uw klanten tot de mogelijkheden.

  • Naadloze orderintegratie
  • Uniforme werkwijze, ongeacht het verkoopkanaal
  • Multichannel promotiecampagnes mogelijk
Demo aanvragen

Klantprijzen


Met het uitgebreide productbeheer is het mogelijk om per klant specifieke prijzen of promoties in te stellen. Deze worden automatisch verrekend waardoor je verkoop een flink duwtje in de rug krijgt terwijl het kopzorgen vermindert.

  • Gepersonaliseerde prijszetting
  • Automatische promotieverrekening
  • Verhoogde klantloyaliteit
Demo aanvragen

Verstuur via SendCloud


Via SendCloud meld je je zendingen makkelijk elektronisch aan bij transporteurs zoals BPost, PostNL, Fedex,... Op die manier genieten ook je klanten van de track-and-trace opties die ze verwachten in deze digitale tijd.

Voordelen

Desktop, mobiel én tablet
1 Centraal systeem
Ideal voor thuis, op locatie of bij de klant

Testimonials


“Game Mania heeft een voorliefde voor innovatieve bedrijven. Zo halen we met IAMD o.a. innovatie, wendbaarheid en snelheid binnen dankzij hun technologische hoogstandjes. Iets wat ons een enorm competitief voordeel kan opleveren. ”

Kris Lenaerts
CEO

Innovatie

Met de snelheid waarmee ze schakelen en beslissen, kunnen ze snel disruptieve tech ontwikkelen.


Dankzij een sterk staaltje software & service van I am Digital geniet SD Schrijnwerkerij & Interieurbouw voortaan van een onmiskenbare hogere efficiëntie.

Stijn Dirken
CEO

100% tevreden

We zijn uiterst tevreden van de service die IAMD ons levert.


Vlotte orderverwerking en van gestroomlijnde voorraadbeheer tot vlotte logistiek, onze zaken zijn net zo soepel als de vacht van je beste vriend. Onze keuze voor deze software was de beste beslissing voor het laten groeien van ons bedrijf. Dat zie ik elke dag in de duidelijke rapportage widgets. Pootje voor pootje naar succes met IAMD!" 🐾✨

Gie Bertels
zaakvoerder

Pootje voor pootje!

Digitalisering is een mindset! We blijven steeds verder evolueren in efficiëntie.


Dankzij IAMD hebben overzicht en inzicht gekregen.  Controle over onze voorraad, betere aansturing van onze techniekers, naadloze koppeling met onze boekhoudsoftware, handige integraties met onze leveranciers,... allemaal onderdelen waar we enorm in gegroeid zijn doorheen de jaren.

Filip De Beuckelaer
Bestuurder

Overzicht en inzicht!

Dankzij IAMD hebben overzicht en inzicht gekregen.  We kunnen echt wel zeggen dat ze een significante bijdrage geleverd hebben in de groei van ons bedrijf!


Ontdek onze andere modules


Relatiebeheer (CRM)

Eén centrale plek met informatie over al je relaties (prospecten, klanten, leveranciers …).

Projecten

Houd alle projecten onder controle: duidelijke opvolging, bewaak je budgetten en factureer moeiteloos.

Offerte & Calculatie

Calculeer automatisch en genereer professionele offertes voor jouw klanten, snel en eenvoudig.

Planning

Visualiseer je planning, krijg grip op capaciteit, prioriteit en deadlines.

Installaties

Ondersteuning bij onderhoud en beheer van installaties, inspecties …

Werkbonnen

Weg met de papieren werkbon! Digitaliseer je werkbonnen en verhoog je efficiëntie.

Werfverslagen

Documenteer met tekst en foto's. Vul punten aan met verantwoordelijke, datum en status.

Supporttickets

Bouw duurzame relaties op met een complete oplossing voor klantenservice via support tickets.

Tijdsregistratie

Verspil geen tijd aan tijdsregistratie. Houd eenvoudig en accuraat gewerkte uren bij en factureer correct.

Transportregistratie

Laat je chauffeurs transporttijden registreren.

Todo's

Plan en beheer je activiteiten efficiënt met todo's. Wijs prioriteit, deadline en verantwoordelijke toe.

IAMD Field App

Dé mobiele app voor je buitendienst!

Productbeheer

Beheer productinformatie efficiënt met krachtige PIM-functies en stimuleer verkoop.

Voorraadbeheer

Maak voorraadvolumes en stocklocaties real-time inzichtelijk.

Verkoop

Krijg controle en overzicht op uw sales. Van offerte tot bestelling, van bestelling tot levering.

Online kassa

Een kassasysteem dat naadloos integreert met jouw webshop, met actuele prijzen en voorraad.

Transfers

Eenvoudige voorraadoverdracht van de éne winkellocatie naar de andere.

Customer Loyalty

Zet (multi-channel) promotiecampagnes in om klantwaarde te vergroten.

B2B / B2C Webshop

Groei mee met de markt en benut de online kanalen met een veelzijdig e-commerce platform.

Abonnementen

Eenvoudig beheer van je abonnementen en terugkerende facturering.

Facturatie

Facturen versturen in je eigen huisstijl. Inclusief betaallink en/of QR-code, periodieke facturatie, betalingsherinneringen …

Inkoop

Vereenvoudig inkoopbeheer door automatisch inkooporders en prijsaanvragen naar de leveranciers te verzenden.

OCR

Gebruik slimme documentherkenning om aankoopfacturen razendsnel te verwerken.

Betalingen

Betalingen registreren en opvolgen.

Personeel

Beheer uw personeelsdossiers, inclusief feestdagen en verlof.

Digitaal ondertekenen

Ga papierloos te werk en laat je documenten snel digitaal ondertekenen.

Dashboards

Maak je eigen ideale bedrijfs- of KPI-dashboard voor real-time inzichten.

Workflows

Automatiseer repetitieve taken via workflows.

Rapportage

Altijd nauwkeurige inzichten binnen handbereik om strategische beslissingen te nemen.

Integraties

Werk centraal, maar werk naadloos samen met verschillende systemen.