Loyalty

Op zoek naar een oplossing om klantloyaliteit te verhogen?

Een compleet loyaliteitsplatform voor retailers en brands

Combineer klantgegevens met analyse- en communicatietools, zodat klantconversaties optimaal gepersonaliseerd kunnen worden.

IAMD is een Customer Data Platform (CDP). Niet enkel een CRM-systeem, gecombineerd met e-mailmarketing of loyaltyprogramma.

IAMD blinkt uit in verschillende disciplines;

  • CDP / CRM
  • Insights
  • Loyalty
  • Campagnes
  • Marketing Automation

Customer Data Platform (CDP)

Verzamel klantinformatie vanuit elk touchpoint - online, offline en van externe bronnen - en structureert deze in de cloud en krijg zo een 360-graden beeld van al je klanten. Door het samenstellen van micro-segmenten kan een enorm relevante, gepersonaliseerde boodschap ontwikkeld worden.

Insights

Data is niets zonder analyse. IAMD produceert gedetailleerde widgets & rapporten over het klantgedrag. De rapporten variëren van gemiddelde aankoopwaarde tot bezoekfrequentie tot verkoop per product. Met deze inzichten kunnen marketinginspanningen geëvalueerd en nieuwe trends en segmenten geïdentificeerd worden. Wanneer er al analysetools als Power BI, QlikView of Geckoboard in gebruik zijn kunnen deze geïntegreerd worden.

Loyalty

De beste klant is een loyale en betrokken klant. Met IAMD kunnen klanten realtime beloond worden voor hun loyaliteit. Bijvoorbeeld met behulp van gamificationtools of vouchers. Misschien wordt een klant die een bepaald puntenniveau bereikt op een gegeven moment Gold Member, of worden klanten aangezet om een service te gebruiken, zodat ze de winkel bezoeken? Het is binnen het IAMD platform allemaal in te richten.

Campagnes

Beheer met de IAMD campagne manager je promoties, kortingsbonnen of cadeaubonnen en selecteer je klant of doelgroep met geavanceerde segmentatiemogelijkheden. Op deze manier kunnen op maat gemaakte campagnes eenvoudig naar elke klant gecommuniceerd worden. Dankzij de POS- en e-commerce-integratie is zowel het online als offline klantgedrag inzichtelijk.

Marketing Automation

De klantdata uit IAMD biedt enorm veel kennis om de customer lifecycle volledig te kunnen te beheren. Met nauwkeurig gedefinieerde klantsegmenten kunnen intelligente, geautomatiseerde boodschappen gecreëerd worden met relevantie informatie. Of het nu een consument is die aan het begin van de customer lifecycle staat, of een ontzettende trouwe klant. Wij koppelen makkelijk met allerhande marketing automation tools als Sendinblue, MailChimp, Pardot,...

Wil je meer ontdekken?
Neem contact met ons op.