Software voor interieurbouwers & schrijwerkerijen

Krijg inzicht in al je opdrachten



Grip op klanten en projecten

Ben je interieurbouwer of heb je een interieurbouwbedrijf en je hebt vele klussen en klanten waar je offertes voor moet maken en werkzaamheden voor in moet plannen en je raakt het overzicht vaak kwijt? Dan hebben we voor jou handige software waarmee je grip krijgt op je bedrijf.

Offertes, facturen en planning

Met IAMD maak je eenvoudig offertes, leg je afspraken vast, maak je facturen en koppel je alles aan je boekhouding. Je werkt dan mobiel en je kunt deze handige software op zowel PC, tablet als app op je mobiel gebruiken. Je hebt daarmee het kantoor in je broekzak.

De brug tussen kantoor en atelier

Met IAMD kun je eigenlijk alles gewoon op je mobiel regelen en iedereen die betrokken is bij je projecten direct op de hoogte stellen. Ook je medewerkers of inhuurkrachten kun je samen met jouw op projecten laten werken en de werkinstructie zo eenvoudig met elkaar delen. 


Krijg inzicht in al je opdrachten

Calculatie, inkoop, werkvoorbereiding of productie: geen enkel project is standaard in de meubel- en interieurbouw. De IAMD ERP-software is ontwikkeld in nauwe samenwerking met interieurbouwers. Het systeem ondersteunt jou in al jouw bedrijfsprocessen door deze te bundelen, te automatiseren én met elkaar te verbinden. Hierdoor kun u gemakkelijk en vlot werken vanuit één systeem.

Onze software voor meubel- en interieurbouw beschikt over zeer branchespecifieke functionaliteiten. Denk aan relatiebeheer, calculatie, verkoop, inkoop, werkvoorbereiding, planning, projectadministratie en financiële administratie. De verschillende processen communiceren onderling vanuit één centrale database. Je hoeft gegevens dus ook maar één keer in te voeren. Het werken met verschillende documenten en systemen is dus verleden tijd. Het resultaat? Een vlotter proces en een drastische verlaging van de foutkans.

Enkele functionaliteiten

  • Relatiebeheer of CRM (prospecten, klanten & leveranciers)
  • Offertes en complexe prijsberekeningen
  • Meetstaten importeren
  • Opvolging van projecten
  • Voorraadbeheer
  • Documentbeheer
  • Planning & Taken
  • Tijdregistratie
  • Vorderingsstaten
  • Facturatie
  • Goedkeuringsflow voor jouw aankoopfacturen
  • Aankoopfacturen aan jouw project koppelen
  • Boekhoud- en/of bankkoppelingen
  • Nacalculatie
  • Rapportage
Wil je meer ontdekken?
Neem contact met ons op voor een gratis demo.